Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 19 august 2010

Singuratate





de Ionel Mesaros

Elixir pentru suflet pironit,
Robit de desnadejdi si intuneric;
Leacul celui obidit,
Innegurat de gandul uitarii;
O umbra a zilelor cu soare,
Un paradis al regelui Nimic,
Singuratatea-i o comoara
A celui parasit de vis.

Un curcubeu scaldat in valuri de cicoare,
Topit in asteptari de vant;
Un zbor frant al gandului ce doare,
Cand ochii si-i ridica-n soare
De pe pamant;
Singuratatea-i doar o alinare ,
E doar vanare de vant.

Un cantec de dor,
Tesut din razele iubirii;
O mangaiere nascuta din dorinta -implinirii.
Singuratatea asterne peste noi
O unica placere:
De-a fi mereu, impreuna,
Singuri,in doi!

(16 august 2010)

P.S.Dedic aceste versuri Siminei,autoarea blogului "Poezia Iubirii",o fiinta care ne infrumuseteaza viata cu poezii de neuitat!

4 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Frumoasa dedicatia!
Incheierea este speciala si-mi place mult.

Singuratatea asterne peste noi
O unica placere:
De-a fi mereu, impreuna,
Singuri,in doi!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Multumesc pentru aprecieri!
In urma cu cateva saptamani i-am promis Siminei ca prima poezie pe care o voi scrie o voi dedica ei.
Din pacate ,la mine muza vine cam rar,iar ,uneori,apare bolnava ,iar rezultatul este unul nefericit:in loc de o poezie , am parte de "adunatura" de versuri!
Ma bucur ca incheierea va placut mult!
Va doresc o seara placuta!

Simina spunea...

Ionel, multumesc mult pentru dedicatie....si pentru ca ti-ai onorat promisiunea.....
imi incanta sufletul ultima si penultima strofa....iti marturisesc un secret..imi place foarte mult singuratatea....e un prilej de reflectie, de regenerare in linistea interioara, dincolo de trepidatia acestei lumi...asa ca ai fost foarte inspirat sa alegi acest titlu si aceasta tema pentru mine.....

Ionel Mesaroş spunea...

@ Simina
Ma bucur ca ti-a placut dedicatia!
Regret ca nu am talent poetic si scriu "mai din topor",insa tot ce am scris are amprenta sufletului meu !
Imi pare rau ca nu am reusit sa-mi onorez promisiunea mai devreme,insa,pentru mine muza a fost intr-un concediu mai lung si, acum doua zile, cand a trecut pe la mine parea cam obosita,fapt pentru care mi-a indicat doar punctele esentiale,nimic mai mult :asa ca in loc de poezie a rezultat o" adunatura de versuri".
Iti multumesc pentru vizita si aprecieri!
Iti doresc o seara placuta!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete